Hanki Design Oy:lle on kehitetty uudet arvot, joiden käyttöönottoon yrityksen sisällä olen laatinut (myöskin kuvitteellisen) viestintäsuunnitelman. Viestintäsuunnitelmaan pääset alla olevasta linkistä.
7. lokakuuta 2018
Viestintäsuunnitelma Hanki Design Oy
Hanki Design Oy on kuvitteellinen suomalaisia tuotteita myyvä yritys, jolla on sekä fyysisiä kivijalkaliikkeitä Suomessa että verkkokauppa. Yrityksessä työskentelee 60 henkeä.
Hanki Design Oy:lle on kehitetty uudet arvot, joiden käyttöönottoon yrityksen sisällä olen laatinut (myöskin kuvitteellisen) viestintäsuunnitelman. Viestintäsuunnitelmaan pääset alla olevasta linkistä.
Hanki Design Oy:lle on kehitetty uudet arvot, joiden käyttöönottoon yrityksen sisällä olen laatinut (myöskin kuvitteellisen) viestintäsuunnitelman. Viestintäsuunnitelmaan pääset alla olevasta linkistä.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
-
Brändi-identiteetti ja -imago Brändi-identiteetillä tarkoitetaan yrityksen itse muodostamaa kuvaa itsestään. Brändi-identiteettiin voidaa...
-
Palvelupolku Palvelupolulla kuvataan asiakkaan osto- ja käyttökokemus ihan alusta loppuun saakka. Palvelupolku auttaa palvelun tuottaja...
-
Brändistrategia Brändistrategiaa on se, miten yritys pyrkii näyttäytymään asiakkailleen ja erottumaan kilpailijoistaan. Selkeä brändistra...
Viestintäsuunnitelmasi on laadittu selkeästi ja analyyttisesti. Pidin siitä, että jokainen arvo on ”avattu” ja sen sisältö on esitelty tarkasti. Arvojen kohdalla on myös perustelut siitä, miksi kuinka yrityksessä tulee toimia arvojen mukaan. Nämä perustelut avaavat lukijalle, miksi juuri nämä arvot on valittu yritykselle. Taulukkomallinen aikasuunnitelma oli hyvin selkeä.
VastaaPoistaHenkilökunta otetaan yrityksessä mukaan arvojen toteuttamiseen hyvin suunnitelmallisesti, mutta kuitenkaan leikkimielisyyttä unohtamatta (paras palkitaan!) Kiva idea! Suunnitelmallasi saadaan varmasti yrityksen uudet arvot iskostettua kaikkien mieliin.
Kiitos kommentistasi! :) Halusin juuri pyrkiä mahdollisimman henkilökuntalähtöiseen lähestymistapaan suunnitelmassani, kiva että se välittyi myös lukijalle! <3
PoistaPidin viestintäsuunnitelmastasi hyvin paljon. Juuri kuten Vilmakin sanoi, oli kiva, että arvot olivat kattavasti avattu. Työntekijät osallistutettiin prosessiin hyvin ja useat kilpailut tuovat varmasti lisämotivaatiota ihmisille osallistua arvojen konkretisointiin.
VastaaPoistaKiitos kommentistasi! <3 Ihanaa, että olin mielestäsi onnistunut viestintäsuunnitelman toteuttamisessa. Halusinkin painottaa juuri työntekijöiden osallistamista. :)
PoistaOlit tehnyt monipuolisen viestintäsuunnitelman, joka lähtee hyvin liikkeelle tavoitteista ja arvojen avaamisesta. Hienoa!
VastaaPoistaSuunnitelmassasi on mukana luovuutta ja kekseliäisyyttä ja siinä osallistetaan työntekijöitä. Pelillistäminen on hyvä idea.
Itse suunnitelmassa, olisin halunnut nähdä miksi-pohdintaa enemmän. Mittareiksi olit miettinyt testin lisäksi kyselyä, joka toteutetaan lopuksi. Voisiko muutoksen onnistumista mitata enemmän myös jo matkan varrella?
Hei Kati ja Hanna!
PoistaTosiaan, en ollut tullutkaan ajatelleeksi noita mittareita myös "matkan varrelle". Olisi hyvä idea ainakin jollain tasolla tarkkailla onnistumista kaiken aikaa, ettei asiat tule sitten yllätyksenä vasta lopuksi.